مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 12:152023-07-28سياسي

عشق به امام حسین با عطر خدمت پاکبانی


همزمان با ماه محرم، هیئت عزاداری پاکبانان سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل آیین دسته روی و سینه زنی را در این شهرستان برگزار کردند.

- خبرگزاری مهر - هیأت خبرنگار: همزمان با ماه محرم، هیئت عزاداری پاکبانان سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل آیین دسته روی و سینه زنی را در این شهرستان برگزار کردند.

پاکبانان با عشق و شور خاصی نسبت به برگزاری این برنامه عزاداری اقدام نمودند و کلیه کارها از سیستم صوتی، پرچم های عزاداری، مداحی و … هم با مدیریت و توسط خودشان انجام شد.

پاکبانان در این روزها و شب ها وظیفه سنگینی برای نظافت شهری برعهده دارند اما خودشان هم از عزاداری غافل نشدند و خواستند در کنار ابراز ارادت به سرور و سالار شهیدان برای نظافت و زیبایی شهر پس پایان برنامه های عزاداری و موکب ها و ایستگاه های صلواتی به عزاداری برای امام حسین (ع) و یاران باوفایشان بپردازند.

در این روزها پاکبانان با عشق و علاقه وافری مشغول خدمت رسانی به دسته های عزاداری و موکب ها و ایستگاههای صلواتی هستند تا سیمای شهری کمترین آسیب را به خود ببیند و همه چیز به بهترین نحو ممکن باشد.

ما هم بیاییم در روزهای باعظمت کمی به فکر پاکبانان عزیز باشیم؛ از ریختن زباله ها و لیوان های ایستگاههای صلواتی در کنار خیابان ها و جوب ها خودداری کنیم و به وظیفه شهروندی خود به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق به امام حسین با عطر خدمت پاکبانی

عشق به امام حسین با عطر خدمت پاکبانی