مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 01:452023-07-22حوادث

کشف بیش از یک هزارعدد لوازم آشپزخانه قاچاق


فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره از کشف تعداد یک هزار و 326 عدد انواع لوازم آشپز خانه به ارزش تقریبی 980 میلیون ریال خبر داد.

- هادی نوروزی، فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره در گفت وگو با فارس اظهار داشت: در پی رصد نامحوس محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی شهرستان توسط واحدهای گشتی پاسگاه قلعه حسینیه و ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی یک دستگاه خودروی وانت اریسان در محور لاین جنوبی اتوبان زنجان- قزوین توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد یک هزار و 326 عدد انواع لوازم آشپزخانه قاچاق خارجی کشف کردند.

وی تصریح کرد: با احراز قاچاق بودن ظروف کشف شده، کارشناسان ارزش تقریبی آن را  980 میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه پرونده قضایی تشکیل، راننده تحویل مقام قضایی و وانت توقیفی به پارکینگ منتقل شد.

نوروزی خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این پلیس بوده و از شهروندان عزیز خواستاریم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در زمینه کالای قاچاق و غیر مجاز، مراتب را  سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

پایان پیام/2308


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک هزارعدد لوازم آشپزخانه قاچاق

کشف بیش از یک هزارعدد لوازم آشپزخانه قاچاق