مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 22:402023-07-29اقتصادي

خسارت 540 میلیارد تومانی ریزگردها به تاسیسات پالایشگاه گاز سرخس


برآورد اولیه از خسارت ریزگردها به بخش فنی پالایشگاه گاز شهید هاشمی حدود 540 میلیارد تومان است و برای شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق نیز با توجه به وسعت ماموریتی آن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس، کارگروه مدیریت شرایط اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار شهرستان سرخس امروز در فرمانداری سرخس و با حضور سیدحسین موسوی فر، رییس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست کشور با هدف بررسی وضعیت صحرای قره قوم ترکمنستان به عنوان کانون خارجی ریزگردهای سرخس برگزار شد.

سیدحسین موسوی فر در این کارگروه با اشاره به برگزاری اجلاس منطقه ای وزاری محیط زیست در تهران در سال گذشته، اظهار کرد: در این اجلاس میزبان 15 مقام عالی رتبه در تهران بودیم و مذاکراتی نیز با ترکمنستان داشتیم.

رییس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه اجلاس منطقه ای به عنوان یکی از اجلاس های موفق سازمان ملل متحد بود با محوریت گرد و غبار بود، گفت: تغییر اقلیم بسیار جدی است و رسیدن به نقطه بازگشت بسیار سخت است.

وی بیان کرد: با طرف ترکمن سال گذشته صحبت کردیم و مذاکرات اولیه انجام شد و اسفند ماه سال گذشته با وزیر کشاورزی ترکمنستان دیدار داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 540 میلیارد تومانی ریزگردها به تاسیسات پالایشگاه گاز سرخس

خسارت 540 میلیارد تومانی ریزگردها به تاسیسات پالایشگاه گاز سرخس