مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 17:502023-07-25سياسي

انجام 425 ساعت پرواز توسط بالگردهای جنگی هوانیروز در عملیات مرصاد


فرمانده هوانیروز کرمانشاه با بیان اینکه قرارگاه فرماندهی عملیات هوایی مرصاد در آسمان تشکیل شد، گفت: 425 ساعت پرواز توسط بالگردهای جنگی هوانیروز در عملیات مرصاد انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ رحیم عینی بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری به منظور تشریح نقش هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات غرورآفرین مرصاد که در سالن جلسات این پایگاه برگزار شد، اظهار کرد: در این عملیات هوانیروز دوشادوش سایر رزمندگان و بسیج مردمی نقش مهمی در یورش به ستون منافقین داشت.

وی افزود: در عملیات مرصاد 65 فروند انواع بالگرد هوانیروز 425 ساعت پرواز را به انجام رسانند که طی این پروازها سه هزار و 336 نفر از رزمندگان یگان های مختلف ارتش، سپاه، بسیج، ایلات منطقه و مردم در قالب هلی برد جابجا شدند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه اضافه کرد: در این عملیات 115 دستگاه خودرو و همچنین 30 دستگاه تانک و تانکر سوخت دشمن توسط بالگردهای هوانیروز کاملاً منهدم شد.

عینی خاطرنشان کرد: در عملیات مرصاد خلبان بالگرد جنگی حسین فرزانه مورد اصابت پدافند منافقین قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی به تشریح چگونگی عملیات مرصاد پرداخت و گفت: در دوران دفاع مقدس تنها عملیات هوایی که قرارگاه فرماندهی آن در آسمان با هدایت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 425 ساعت پرواز توسط بالگردهای جنگی هوانیروز در عملیات مرصاد

انجام 425 ساعت پرواز توسط بالگردهای جنگی هوانیروز در عملیات مرصاد