مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-09فرهنگي

شاهین شهر، شهر دوستدار کتاب شد


رییس ستاد پایتختی کتاب شاهین شهر از انتخاب این شهر به عنوان دوازده شهر دوستدار کتاب و راه یابی به مرحله نهایی خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس ستاد پایتختی کتاب شاهین شهر از انتخاب این شهر به عنوان دوازده شهر دوستدار کتاب و راه یابی به مرحله نهایی خبر داد.

سید محمدرضا کاظمی طبا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از بین 105 شهر در 24 استان کشور که در فراخوان هشتمین دوره جشنواره پایتختی کتاب کشور شرکت کرده اند به همت اقدامات مؤثر شهرداری شاهین شهر و حمایت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، شاهین شهر پس از داوری های انجام شده در لیست 12 شهر منتخب دوستدار کتاب قرار گرفت.

فرماندار شاهین شهر و میمه با بیان اینکه بررسی برنامه های شهرها ناظر به کارنامه و فعالیت های شهرها، ظرفیت شهرها و همچنین ایده های این شهرها در حوزه کتاب و کتاب خوانی بوده است، افزود: رقابت رسمی بین 12 شهر برای انتخاب پایتخت کتاب ایران در 24 مرداد آغاز می شود و در شهریورماه پایتخت هشتمین دوره کتاب ایران معرفی خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت دو شهر شاهین شهر و اصفهان در این دوره از رقابت های پایتختی کتاب، ادامه داد: هر دو شهر استان اصفهان در کنار شهر کرج از استان البرز، شهر ارومیه از آذربایجان غربی، سبزوار از سمنان و شهر اوز و صدرا از فارس، شهر قزوین از استان قزوین، شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهین شهر، شهر دوستدار کتاب شد

شاهین شهر، شهر دوستدار کتاب شد