مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-22اقتصادي

بهره برداری از 83 واحد مرغداری در خوزستان


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در سال گذشته، تعداد 83 واحد مرغداری به ظرفیت 2 میلیون و 430 هزار و 475 قطعه در استان به بهره برداری رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالامیر نیرومند ظهر امروز سه شنبه در گفت وگویی رسانه ای بیان کرد: به منظور توسعه گاو 2 منظوره (سمینتال) 11 هزار و 670 دز اسپرم خریداری و 400 دز اسپرم دام نیز بین دامداران خوزستان توزیع شد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی خوزستان افزود: با بهره گیری از تشکل های مرتبط با بخش دام در استان هویت گذاری به منظور شناسایی و شناسنامه دار کردن دام های صنعتی و سنتی و جلوگیری از قاچاق دام صورت گرفت.

وی به اجرای طرح توسعه زنبورستان ها در شهرستان های مستعد پرورش در خوزستان اشاره و اضافه کرد: اولین آزمایشگاه کنترل کیفی عسل برای نخستین بار در استان راه اندازی شد که در حال فعالیت و ارائه خدمات است؛ همچنین کارخانه بسته بندی مدرن عسل در شهرک صنعتی اهواز برای اولین بار راه اندازی شد.

نیرومند تصریح کرد: به منظور کاهش کمبود تخم مرغ در خوزستان با جذب سرمایه گذار برای هفت واحد مرغداری تخم گذار با ظرفیت یک میلیون و 832 هزار قطعه مجوز صادر شد که تعداد سه واحد به ظرفیت 342 هزار قطعه به بهره برداری رسید و در حال تولید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 83 واحد مرغداری در خوزستان

بهره برداری از 83 واحد مرغداری در خوزستان