مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-18سياسي

بزرگراه شهید سلیمانی شیراز چهارماه آینده به بهره برداری می رسد


شهردار شیراز با اشاره به پروژه کلان بزرگراه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: این پروژه به دلیل اهمیت موضوع به صورت شبانه روزی در حال اجراست و طی چهارماه آینده به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز با اشاره به پروژه کلان بزرگراه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: این پروژه به دلیل اهمیت موضوع به صورت شبانه روزی در حال اجراست و طی چهارماه آینده به بهره برداری می رسد.

محمدحسن اسدی شامگاه پنج شنبه 26 مرداد در بازدید شبانه مدیریت شهری با همراهی اصحاب رسانه از پروژه کلان بزرگراه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: او اظهار کرد: عملیات اجرایی فاز اول و دوم این پروژه 15 سال قبل آغاز و شش سال پس از اجرا به بهره برداری رسید.

شهردار شیراز با اشاره به عملیات اجرایی فاز سوم این پروژه، بیان کرد: فاز سوم این پروژه هفت کیلومتر طول دارد و به دلیل اهمیت موضوع به صورت شبانه روزی در حال اجرا است.

اسدی همچنین با بیان اینکه آغاز این پروژه از فاز نخست آن در میدان جام جم با احداث چهار تونل در فاز سوم تا تقاطع غیرهمسطح جوادیه امتداد پیدا می کند، عنوان امیدواری کرد: طی چهار ماه آینده این پروژه به بهره برداری برسد و افتتاح شود.

به گفته او؛ برای تملک و اجرای این پروژه چندین هزار میلیارد تومان هزینه شده و این مسیری بسیار تأثیرگذار و تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگراه شهید سلیمانی شیراز چهارماه آینده به بهره برداری می رسد

بزرگراه شهید سلیمانی شیراز چهارماه آینده به بهره برداری می رسد