مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-17سياسي

مشق صبر راست قامتان وطن/ روزی که تا ابد جاودانه است


26 مرداد یادآور بازگشت آزادگانی است که با صبر و استقامت خود به ملت ایران حیات جاودانه داده و با مشق صبر راست قامتان وطن در 26 مرداد سال 69 پای به میهن اسلامی گذاشتند.

- خبرگزاری مهر -گروه استان ها؛ در چنین روزی ملت ایران با گذراندن روزهای سخت چشم انتظاری، پذیرای صابران راست قامتی بودند که با افتخار تمام پای به خاک کشور گذاشتند تا ثابت کنند که این انقلاب و ارزش ها و دستاوردهای آن جاودانه و ابدی است.

در 26 مرداد سال 69 بود که خبر بازگشت آزادگان به میهن اسلامی شور و وجدی توصیف ناپذیر در کشور ایران رقم زد و همه برای آمدن رسولان جنگ کوچه ها و خیابان ها را آذین بسته تا به استقبال این روز تاریخی بروند و سربازان وطنی که بعد از سال ها مشق صبر و استقامت حتی دشمن را به زانو درآورده بودند، به خاک وطن پا گذاشته و صلابتی به این نظام و ملت آن ببخشند.

عبدالله محمدی از آزادگان سرافراز دیار سبلان در حالی که خاطراتی از دوران اسارت بازگو می کرد، با چشمانی پر از اشک اظهار کرد: آنچه که از این دوران به یاد مانده صبر و حوصله بی پایانی بود که فرزندان این دیار برای همیشه از آن به عنوان ودیعه الهی یاد می کنند و در اوج امید و بازگشت به میهن به یکباره با عنایت الهی فرصت حضور مجدد در کشور و در بین هموطنان نصیب آزادگان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشق صبر راست قامتان وطن/ روزی که تا ابد جاودانه است

مشق صبر راست قامتان وطن/ روزی که تا ابد جاودانه است