مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:312023-07-24اجتماعي

ورود دستگاه قضا به آلودگی زیست محیطی مزارع کشت و صنعت در بخش بشاریات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، رضا محمدی اظهار کرد: تمرکز شرکت های کشت و صنعت بزرگ در بشاریات موجب شده تا با آلودگی های زیست محیطی ناشی از فعالیت این مراکز و رها سازی فاضلاب به شبکه کانال آبرسانی روبرو شویم، معظلی که سلامتی مردم منطقه را به خطر انداخته و مهم ترین مطالبه عمومی از مسوولان است.

وی افزود: به همین منظور و در راستای تحقق حقوق عامه، به صورت میدانی و با حضور کارشناسان و دستگاه های متولی از 7 مزرعه کشت و صنعت بخش بازدید شد و مدیران این مجموعه ها مکلف به اصلاح سیستم فاضلاب و پسماند خود شدند.

رییس حوزه قضایی بشاریات اضافه کرد: در این بازدید مقرر شد در یک فرصت دو ماهه مراکز فعال به سیستم تصفیه فاضلاب مجهز شوند که متاسفانه تاکنون فقط دو مرکز، تصفیه خانه خود را راه اندازی کرده و برای 5 واحد دیگر که در اجرای دستورات قضایی کوتاهی داشتند پرونده قضایی تشکیل شده است.

محمدی با اشاره به اجرای پویش می بخشم به عشق حضرت ابوالفضل (ع) در این حوزه گفت: با توجه به قرار گرفتن در ماه محرم و فرصت معنوی ایجاد شده برای صلح و سازش، با برگزاری میز خدمت و جلسات مشورتی 7 پرونده منجر به صلح و سازش شد.

وی بیان کرد: در حوزه نزاع و درگیری با اقدامات پیشگیرانه و برگزاری جلسات با معتمدین و افراد تاثیر گذار، با کاهش 85 درصدی ورودی پرونده در سال جاری روبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضا به آلودگی زیست محیطی مزارع کشت و صنعت در بخش بشاریات

ورود دستگاه قضا به آلودگی زیست محیطی مزارع کشت و صنعت در بخش بشاریات