مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 00:102023-08-01حوادث

جزییات انتشار گاز فرمالین در زرقان


شامگاه دوشنبه 9 مرداد، در محدوده پل خروجی شهر زرقان، انتشار گاز فرمالین از تانکرهای حمل مواد شیمیایی صنایع پرخطر، منجر به مسدود شدن چهارساعته مسیر خروجی این شهر و مسمومیت شماری از شهروندان و نیروهای امدادی شد.

- ایسنا/فارس شامگاه دوشنبه 9 مرداد، در محدوده پل خروجی شهر زرقان، انتشار گاز فرمالین از تانکرهای حمل مواد شیمیایی صنایع پرخطر، منجر به مسدود شدن چهارساعته مسیر خروجی این شهر و مسمومیت شماری از شهروندان و نیروهای امدادی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتشار گسترده گاز سمی فرمالین 40 درصد در محدوده ورودی شهر زرقان در شامگاه دوشنبه نهم مرداد، ضمن ایجاد اختلال چند ساعته در تردد خودروها، منجر به بروز مسمومیت در نیروهای امدادی آتش نشانی و شماری از شهروندان شد و در نهایت با اجرای عملیاتی طولانی، محیط پاکسازی و تردد برقرار شد.

شهردار زرقان در خصوص علت بروز این حادثه، شامگاه سه شنبه 10 مرداد به خبرنگاران گفت: بلافاصله بعد از وقوع حادثه انتشار گاز فرمالین در محدوده ورودی این شهر، کمیسیون بند 20 با حضور فرماندار شهرستان و اعضا تشکیل و موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت.

محمود صانعی گفت: صبح سه شنبه مسئولان شرکت های شیمیایی مستقر در وردی زرقان به کمیسیون احضار و موضوع اعلام شکایت علیه این شرکت ها به آنان ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات انتشار گاز فرمالین در زرقان

جزییات انتشار گاز فرمالین در زرقان