مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-16فرهنگي

«خوش آمدی لعیا» به تدوین رسید/ یک فیلم اجتماعی


فیلم کوتاه «خوش آمدی لعیا» به کارگردانی عباس شیراوند به تدوین رسید.

- فیلم کوتاه خوش آمدی لعیا به کارگردانی عباس شیراوند به تدوین رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه خوش آمدی لعیا به تهیه کنندگی و کارگردانی عباس شیراوند پس از پایان فیلمبرداری، در روزهای پایانی تدوین و مراحل فنی قرار دارد و به زودی آماده نمایش خواهد شد.

خوش آمدی لعیا یک درام اجتماعی غافلگیرانه است که در لوکیشنی در تهران فیلمبرداری شده است و با نگاهی انسانی به لایه های زیرین یک مساله اجتماعی و اقتصادی می پردازد.

مهری آل آقا، فائزه یوسفی، توحید نوروزی، حمیدرضا جهانگیری، با صدای بهرام سروری نژاد بازیگران و هنرمندان باسابقه تئاتر هستند که در این فیلم مقابل دوربین رفته اند.

اسامی کامل عوامل خوش آمدی لعیا عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: عباس شیراوند، مشاور کارگردان: احمد درویشعلی پور، نویسنده: مهران مرادی، مدیر فیلمبرداری: کیوان شعبانی، تدوین: شیدا گرجی، مدیر صدابرداری: محمد عیوضی، طراح گریم: سعید دهقانی، طراح صحنه: عباس شیراوند، طراح لباس: الناز قنبری، مدیر تولید: علی شیراوند، دستیار و برنامه ریز: نرگس امیراصلانی، منشی صحنه: مهتاب حبیبی، اصلاح رنگ و نور: علی نوروزی، صداگذار: سعید بابایی، آهنگساز: نوید هنر آرا، عکاس: نفیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خوش آمدی لعیا» به تدوین رسید/ یک فیلم اجتماعی

«خوش آمدی لعیا» به تدوین رسید/ یک فیلم اجتماعی