مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 19:152023-08-02سياسي

حضور 500 طلبه سراسر کشور در مدرسه تابستانه «دارالعلم» حرم مطهر رضوی


مدرسه تابستانه «دارالعلم» با میزبانی از 500 طلبه از سراسر کشور در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مشاور تولیت آستان قدس رضوی در امور روحانیت در نشست خبری مدرسه تابستانه دارالعلم که در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، اظهار کرد: از چندین سال قبل با تدبیر آستان قدس رضوی و حوزه علمیه خراسان، کارگروه مشترکی در خصوص طرح مدرسه تابستانه تشکیل و همکاری های لازم برای برپایی این مدرسه آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن هاشمی بذرگری ادامه داد: پیرو این همکاری ها، مدرسه تابستانه دارالعلم، امسال از 14 مردادماه با پیام آیت الله سبحانی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان رضوی افتتاح و در تاریخ 26 مردادماه با حضور تولیت آستان قدس رضوی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی خاتمه خواهد یافت.

حضور اساتید شاخص حوزه و دانشگاه وی تصریح کرد: در این دوره 500 طلبه از سراسر کشور شامل 350 طلبه برادر و 150 طلبه خواهر حضور خواهند داشت و در کلاس هایی که در سه مدرسه خیرات خان، میرزا جعفر و پریزاد حرم مطهر رضوی برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

بهره مندی از اساتید شاخص حوزه و دانشگاه، از ویژگی های برجسته این مدرسه است و شرکت کنندگان از محضر اساتیدی همچون آیات عظام شب زنده دار، فیاضی، سیدان و حجج اسلام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 500 طلبه سراسر کشور در مدرسه تابستانه «دارالعلم» حرم مطهر رضوی

حضور 500 طلبه سراسر کشور در مدرسه تابستانه «دارالعلم» حرم مطهر رضوی