مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-10اجتماعي

محیط زیست ظرفیتی ارزشمند برای توسعه فرهنگی است


ورزشکاران و دوستداران محیط زیست با همکاری فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران اقدام به پاکسازی بخش هایی از ارتفاعات توچال تهران کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ورزشکاران و دوستداران محیط زیست با همکاری فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران امروز در یک برنامه فرهنگی اقدام به پاکسازی بخش هایی از ارتفاعات توچال تهران کرده و بیانیه ای را در حمایت از طبیعت و حفاظت محیط زیست به امضا رساندند.

عباس نظریان رییس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در این مراسم گفت: محیط زیست یکی از بسترها و ظرفیت های بسیار ارزشمند برای توسعه فرهنگ در بسیاری از موضوعات به ویژه حفاظت از محیط زیست و فضاهایی که در آن زندگی می کنیم است.

وی افزود: در یک دهه گذشته بازاریابی سبز، فرآیندهای سبز، مطالعات سبز و بسیاری از برنامه هایی که پشتوانه کلمه سبز دارد، مورد توجه قرار گرفته و پیام آن این است که زمین و محیط زیست نیاز به حفاظت دارد و این وظیفه تمام مردم و اقشار مختلف است.

نظریان با بیان اینکه در بخش ورزش 60 فدراسیون داریم و بیش از 236 رشته ورزشی فعال در کشور ایران وجود دارد، تصریح کرد: هر کدام از این فدراسیون ها و ورزش ها جامعه خاص خود را داشته و به نوعی با طبیعت مرتبط هستند و ظرفیت بالایی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست ظرفیتی ارزشمند برای توسعه فرهنگی است

محیط زیست ظرفیتی ارزشمند برای توسعه فرهنگی است