مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 13:052023-07-28سياسي

امام حسین(ع) به ما درس مسئولیت پذیری می دهد


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه مسئولیت پذیری یکی از درس های امام حسین (ع) است، گفت: باید برای رسیدن به آرامش با دین ناب، - رشت- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه مسئولیت پذیری یکی از درس های امام حسین (ع) است، گفت: باید برای رسیدن به آرامش با دین ناب، واقعی و باطن آن انس بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رضا رمضانی امروز جمعه در جمع عزاداران حسینی در رشت آثار بی دینی را تحیر (گیج و گنگ) و سرگردانی نام برد و اظهار کرد: یک انسان متدین و مؤمن هیچ وقت سرگردان نیست زیرا راه و مسیرش مشخص است و به وقتش اشک می ریزد، عبادت کرده و ذکر می گوید و به وقتش به دیگران کمک می کند و تشکیل خانواده می دهد و یا وقتی که احساس کند دین نیاز به حمایت او دارد در میدان حضور می یابد.

وی افزود: در زمان امام حسین (ع) کسانی بودند که هیچ وقت نمی توانستند با یزید سازش کنند اما همان ها وقتی دیدند که قانون الهی و ارزش ها تغییر کرده است و به دین خدا لطمه وارد شده و به قرآن خدا اهانت و توهین می شود هیچ قدمی برنداشتند و به امام حسین (ع) گفتند چرا خودت را وارد چنین معرکه کرده ای! وی با اشاره به اینکه بعضی ها در روز عاشورا حاضر بودند ولی به وقت عمل نکردند، گفت: نکته دیگری که در بی دینی و بی ایمانی وجود دارد عدم پایبندی به اصول اخلاقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام حسین(ع) به ما درس مسئولیت پذیری می دهد

امام حسین(ع) به ما درس مسئولیت پذیری می دهد