مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 20:152023-07-24سياسي

فرآیند صدور پروانه ساختمانی روستاهای حریم تهران الکترونیکی میشود


فرماندار تهران از الکترونیکی شدن فرآیند صدور پروانه ساختمانی روستاهای حریم تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد قیومی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ایجاد شفافیت در فرآیند قانونی صدور مجوزها و پروانه های ساخت و ساز روستایی و نظارت بیشتر بر عملکرد دهیاری ها، صدور پروانه ساختمانی در روستاهای شهرستان تهران الکترونیکی می شود.

معاون استاندار تهران عنوان داشت: الکترونیکی کردن فرآیند صدور پروانه در روستاها در قالب یک سامانه یکپارچه با قابلیت رصد و نظارت تمام وقت به منظور پیشگیری از تخلفات احتمالی به صورت تمام وقت اجرایی می شود.

وی افزود: اجرای این طرح در روستاهای واقع در حریم تهران گامی مهم در راستای شفاف سازی و پیشگیری از بروز تخلفات ساختمانی است.

قیومی با اشاره به مزیت های صدور پروانه ساختمانی به صورت الکترونیکی گفت: با این اقدام همه امور مربوط به صدور پروانه به صورت سیستمی انجام گرفته و چرخه صدور پروانه ساختمانی سرعت زیادی به خود خواهد گرفت.

ایشان شفاف سازی، عدم سردرگمی اهالی، حذف رانت، تسریع و مدیریت صدور پروانه ساختمانی را از مزایای دیگر اجرای این طرح دانست.

فرماندار تهران ضمن اشاره به پیگیری مبنی بر اجرایی نمودن این موضوع توسط فرمانداری گفت: فرمانداری تهران آمادگی دارد عملیات اجرایی فرآیند صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند صدور پروانه ساختمانی روستاهای حریم تهران الکترونیکی میشود

فرآیند صدور پروانه ساختمانی روستاهای حریم تهران الکترونیکی میشود