مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-19سياسي

با علاقه ادامه بدهید؛ قطعا به نتیجه دلخواه می رسید


قرار نیست همه پشت میز نشین باشیم لذا توصیه ای که به جوانان دارم این است که تخصصی که علاقه دارید یاد بگیرید و همان تخصص را با علاقه ادامه بدهید قطعا به نتیجه دلخواه می رسید.

- ایسنا/گیلان یک کارآفرین نمونه گفت: قرار نیست همه پشت میز نشین باشیم لذا توصیه ای که به جوانان دارم این است که تخصصی که علاقه دارید یاد بگیرید و همان تخصص را با علاقه ادامه بدهید قطعا به نتیجه دلخواه می رسید.

مهدی استوار، کارآفرین نمونه در زمینه پرورش زنبور عسل که با مدرک کارشناسی ارشد مشاوره، معلم بازنشسته است، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این بهانه تراشی است که جوان دست در جیب کرده و دنبال کار نرود.

وی افزود: قرار نیست همه پشت میز نشین باشیم لذا توصیه ای که به جوانان دارم این است که تخصصی که علاقه دارید یاد بگیرید و همان تخصص را با علاقه ادامه بدهید قطعا به نتیجه دلخواه می رسید.

استوار تصریح کرد: جوانان می توانند از حمایت و تسهیلات برخی نهادهای مربوطه از جمله کمیته امداد و بسیج سازندگی در خصوص راه اندازی کسب و کار استفاده کنند زیرا زمینه های کار در جامعه فراهم است.

این کارآفرین نمونه در پاسخ به این سوال که چطور وارد این مسیر شدید؟ گفت: حدودا 10 سال پیش از لحاظ جسمی ضعیف و مریض احوال بودم پزشک معالج به من گفت عسل طبیعی بخوری خوب می شوی و من برای اینکه عس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با علاقه ادامه بدهید؛ قطعا به نتیجه دلخواه می رسید

با علاقه ادامه بدهید؛ قطعا به نتیجه دلخواه می رسید