مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 16:402023-07-29بين الملل

نگرانی مقام آمریکایی از روابط متحدان واشنگتن با ایران و روسیه


نماینده وزیر خزانه داری آمریکا در سفر به کنیا با هدف کارشکنی در دستاوردهای سفر اخیر رییس جمهور ایران به این کشور، نسبت به برقراری روابط نزدیک متحدان این کشور با ایران و روسیه، - نماینده وزیر خزانه داری آمریکا در سفر به کنیا با هدف کارشکنی در دستاوردهای سفر اخیر رییس جمهور ایران به این کشور، نسبت به برقراری روابط نزدیک متحدان این کشور با ایران و روسیه، هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته نامه ایست اَفریکن در گزارشی نوشت که آمریکا می گوید، آن دسته از متحدان این کشور که در روابط خود، پذیرای ایران و روسیه هستند، اعتبار خود را به خطر می اندازند، همچنین درباره کنار گذاشته شدن از توافقات سودمند به این کشورها هشدار داد.

ایست افریکن در ادامه به نقل از برایان نلسون، معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی که روز جمعه با ویلیام روتو، رییس جمهور کنیا دیدار و با او مذاکره کرد، نوشت: ایران و روسیه از نظر اقتصادی در انزوا به سر می برند یا این که به دنبال شرکای اقتصادی و کانال های جدیدی برای روابط اقتصادی می گردند.

از دیدگاه ما، این موضوع برای اعتبار این کشورها و خطرناک است و از نظر مالی نیز آن ها را با خطراتی مواجه می کند، تا حدی که ما درباره خطراتی که با توسعه روابط اقتصادی مرتبط هستند، به طور مستقیم گفت وگو می کنیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی مقام آمریکایی از روابط متحدان واشنگتن با ایران و روسیه

نگرانی مقام آمریکایی از روابط متحدان واشنگتن با ایران و روسیه