مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-15سياسي

هیسپان تی وی و رونمایی از دگرِ هویتی هیسپانیک ها در آمریکا


گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ چندین دهه است که ایالات متحده آمرکیا با بهره گیری از طیف گسترده جریان های سیاسی و رسانه ای متحد خود در اقصی نقاط جهان، - هیسپان تی وی و رونمایی از دگرِ هویتی هیسپانیک ها در آمریکا چندین دهه است که ایالات متحده آمرکیا با بهره گیری از طیف گسترده جریان های سیاسی و رسانه ای متحد خود در اقصی نقاط جهان، اقدام به ساختِ واقعیت ها و نه نمایش آن ها می کند.

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ چندین دهه است که ایالات متحده آمرکیا با بهره گیری از طیف گسترده جریان های سیاسی و رسانه ای متحد خود در اقصی نقاط جهان، اقدام به ساختِ واقعیت ها و نه نمایش آن ها می کند.

به بیان ساده تر، دولت آمریکا همسو با سیاست جهانی خود و اهداف و منافعی که در این رابطه تعریف می کند، شکل دهی به واقعیت ها از چشم انداز مطلوب خود را در دستورکار قرار داده است.

البته که استفاده فراگیر آمریکا از ابزار های قدرت نرم، یعنی همان ابزار هایی که واشینگتن در عین استفاده هوشمندانه از آن ها، به شدت نیز روی جذابیت آن ها مخصوصا در میان نسل های جوان حساب باز کرده، سبب شده تا این کشور بتواند تا حد زیادی تعاریف مطلوب خود در مورد مسائل مختلف را به خوردِ ملت های جهان نیز بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیسپان تی وی و رونمایی از دگرِ هویتی هیسپانیک ها در آمریکا

هیسپان تی وی و رونمایی از دگرِ هویتی هیسپانیک ها در آمریکا