مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-06سياسي

القاصی مهر: شعب ویژه ای برای صیانت از امنیت روانی جامعه در نظر گرفته شده است


رییس کل دادگستری استان تهران از اختصاص شعب ویژه در دادسرا و محاکم بدوی و تجدیدنظر به منظور صیانت از امنیت روانی جامعه با تعیین قضات ویژه، باتجربه و صاحب نظر در این حوزه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، نشست بررسی چالش های موجود در رسیدگی به پرونده های قضایی مرتبط با امنیت روانی جامعه در دادگستری کل استان تهران با حضور علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران، معاون وزیر اطلاعات، مدیران واحد های قضایی مربوطه و قضات رسیدگی کننده به پرونده های مخل امنیت روانی جامعه برگزار شد.

علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران در این نشست با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت صیانت از امنیت روانی جامعه، ایجاد شکاف و اختلاف در جامعه را یکی از کلان پروژه های دشمن در جریان جنگ ترکیبی عنوان و اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که ضمن ایجاد تقابل در میان اقشار مختلف مردم، امید را در دل آن ها به یاس تبدیل کند و در همین راستا، از جمله بستر هایی که دشمن این پروژه را در آن مورد پیگیری قرار می دهد، فضای مجازی است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئول تامین امنیت عمومی و امنیت روانی جامعه است وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مقوله امنیت روانی جامعه و ضرورت صیانت از آن به عنوان یکی از مصادیق مهم و قابل توجه حقوق عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

القاصی مهر: شعب ویژه ای برای صیانت از امنیت روانی جامعه در نظر گرفته شده است

القاصی مهر: شعب ویژه ای برای صیانت از امنیت روانی جامعه در نظر گرفته شده است