مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-20اقتصادي

شناسایی نشتی های شدید آب در گلستان با فناوری ماهواره ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل رحیمی، سرپرست شرکت آب و فاضلاب گلستان در قرارگاه خبری شهید همدانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: - سرپرست شرکت آب و فاضلاب گلستان از ضرورت شناسایی نشتی های شدید آب در مناطق مختلف گلستان خبر داد و گفت: در گام نخست شناسایی نشتی آب در آزادشهر با فناوری ماهواره ای آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل رحیمی، سرپرست شرکت آب و فاضلاب گلستان در قرارگاه خبری شهید همدانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای تامین آب شرب شهروندان گلستانی سرمایه گذاری در حوزه شیرین سازی آب نخستین اولویت دراز مدت ما محسوب می شود و در همین راستا 9 هزار مترمکعب در روز از محل آب شیرین کن بندرترکمن به شبکه آب شرب غرب گلستان تزریق می شود.

رحیمی ادامه داد: دومین پروژه اب شیرین کن در استان گلستان در محدوده سواحل گمیشان اجرا خواهد شد و جانمایی محل برداشت و همچنین مسیر انتقال آب به گرگان و سایر شهر های واقع در این مسیر ترسیم شده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: در حال حاضر به استناد ماده 142 برنامه پنجم توسعه کشور، آب تولیدی در آب شیرین کن بندرترکمن خریداری می شود و با احتساب ضرایب تعدیل مبلغ آب به سرمایه گذار پروژه پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نشتی های شدید آب در گلستان با فناوری ماهواره ای

شناسایی نشتی های شدید آب در گلستان با فناوری ماهواره ای