مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-18سياسي

پیشرفت کشور نیازمند انسجام ملی است


معاون سیاسی استاندار مازندران با بیان این که پیشرفت کشور نیازمند انسجام ملی است بر لزوم صیانت از سرمایه اجتماعی نظام اسلامی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی پنجشنبه شب در جمع شماری از آزادگان مازندرانی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور افزود: جمهوری اسلامی ایران با ایستادگی 44 ساله برابر قلدری های استکبار و متحدانش هم اکنون در همه زمینه ها دست برتر را دارد.

این مسئول استانی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی محصول مقاومت و ایثار رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس است اظهار کرد: ما در جنگ تحمیلی اراده و عزم انقلابی خود را برای فتح قله های عزت و پایداری به جهانیان ثابت کردیم.

وی با اشاره به عمق کینه توزی استکبار علیه ملت ایران افزود: مقاومت و پایداری مردم فهیم کشورمان سرمایه گذاری عظیم و چند ده میلیارد دلاری آمریکا برای براندازی نظام اسلامی را بی ثمر کرده است.

معاون استاندار با اشاره به اغتشاشات سال گذشته که با کارفرمایی آمریکا و رژیم صهیونیستی و پیمانکاری منافقین و فریب خوردگان داخلی در کشورمان کلید خورد افزود: در این فتنه انگیزی تمام سرمایه های استکبار از 46 کشورجهان برای براندازی نظام اسلامی بکار گرفته شد که این توطئه شوم با درایت رهبری و هوشمندی مردم ناکام ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت کشور نیازمند انسجام ملی است

پیشرفت کشور نیازمند انسجام ملی است