مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:552023-07-26سياسي

مطالبه گری بانوان گنبدی از فرماندار برای رعایت حجاب در ادارات


فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: درنشست بانوان فعال گنبدی با فرماندار، رعایت پوشش مناسب در دستگاه های اجرایی مطالبه شد که این دستورالعمل از شنبه اجرا می شود.

- مهدی دهرویه صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس اظهارکرد: در روزهای گذشته بانوان فعال و انقلابی شهرستان در قالب میز خدمت، نشستی با فرماندار و دیگر مدیران دستگاه اجرایی برگزار کرده و در این نشست رعایت پوشش مناسب به ویژه در ادارات مطالبه اصلی آنها بود.

وی با اشاره به دغدغه مندی این بانوان تصریح کرد: در این نشست بانوان مسائل شهرستان با بیان راهکارهای مناسب ارائه دادند و قرار شد در مورد موضوع حجاب و عفاف با در نظر گرفتن ملاحظات، در دستور کار جدی فرمانداری قرار گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل و قوانین اخیر ابلاغ شده، رعایت پوشش مناسب در دستگاه های اجرایی هم برای کارمندان و هم ارباب رجوع از روز شنبه هفتم مردادماه با نهایت قوت اجرا می شود.

وی ادامه داد: اتاق اصناف نیز بر واحدهای صنفی نظارت داشته و به فروشندگان واحدهای صنفی بر رعایت حجاب در واحد صنفی خود تاکید نماید.

دهرویه گفت: تمامی دستورالعمل ها و قوانین با نهایت دقت و ظرافت خاص اجرا می شود تا در اجرای این موضوع بهانه ای برای سواستفاده دشمنان و رسانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری بانوان گنبدی از فرماندار برای رعایت حجاب در ادارات

مطالبه گری بانوان گنبدی از فرماندار برای رعایت حجاب در ادارات