مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:272023-08-14اقتصادي

خروج دام زنده از کشت و صنعت مغان بازار گوشت اردبیل را مختل کرد


قائم مقام مجتمع تولیدی گوشت استان اردبیل گفت: خروج دام زنده به مقصد تهران و بازارهای منطقه از دامپروری کشت و صنعت مغان بازار گوشت قرمز را در استان اردبیل مختل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا اصغری در حاشیه بازدید خبرنگاران از مجتمع صنعتی گوشت اردبیل اظهار کرد: این مجتمع بزرگ با ظرفیت اشتغال بیش از 500 نفر اکنون به ضرردهی رسیده و در روزهای گذشته شاهد تعدیل 37 نفر از نیروهای کارگری آن بودیم.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات بانکی و افزایش سرمایه در گردش ناجی مجتمع صنعتی گوشت اردبیل خواهد بود، تصریح کرد: دام زنده مواد اولیه تولید مجتمع صنعتی گوشت اردبیل است که متأسفانه در یک سال گذشته قیمت آن از 60 هزار تومان به 180 هزار تومان افزایش یافته که رشد 300 درصدی را نشان می دهد.

قائم مقام مجتمع تولیدی گوشت استان اردبیل گفت: برای اینکه بتوانیم همچون سال های گذشته به فعالیت خود در مجتمع صنعتی گوشت ادامه دهیم باید تسهیلات و سرمایه در گردش تا سه برابر افزایش یابد اما تاکنون نه از محل تبصره 18 تسهیلات ماده 52 و نه از محل سفر ریاست جمهوری ریالی برای توسعه مجتمع صنعتی گوشت اردبیل اختصاص نیافته است.

اصغری با انتقاد از عدم همراهی بانک ها، واحدهای بزرگ تولیدی، بنگاه های محصولات کشاورزی و دامپروری در استان اردبیل با مجتمع صنعتی گوشت اردبیل افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج دام زنده از کشت و صنعت مغان بازار گوشت اردبیل را مختل کرد

خروج دام زنده از کشت و صنعت مغان بازار گوشت اردبیل را مختل کرد