مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-19سياسي

دومین رویداد ملی ستاپ برگزار می شود+ فراخوان جذب ایده


دومین رویداد ملی ستاپ (سکوی تحول آموزش و پرورش) با هدف شناسایی، توانمندسازی و سرمایه گذاری در نوآوری های تربیتی و آموزشی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، دومین رویداد ملی ستاپ (سکوی تحول آموزش و پرورش) با هدف شناسایی، توانمندسازی، سرمایه گذاری و شتابدهی به نوآوری های تربیتی و آموزشی برگزار می شود.

 این رویداد با همکاری و حمایت ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت آموزش و پرورش، سازمان بسیج مستضعفین و با هم افزایی مجموعه های فعال در حوزه نوآوری های تربیتی و آموزشی، با هدف حل نوآورانه و فناورانه چالش های نظام تعلیم و تربیت، برای دومین سال متوالی برگزار می شود.

معلمان و دغدغه مندان تعلیم و تربیت، صاحبان ایده، محصول و استارتاپ های فعال در زیست بوم تربیت و آموزش، برای شرکت در این رویداد ملی می توانند طرح های خود را از طریق مراجعه به وبسایت www.

eventsetup.

ir و ارتباط با دبیرخانه رویداد به شماره 88828464 - 021 حداکثر تا پایان مهرماه، ارسال کنند.

سید حسام نوربخش دبیر رویداد ملی ستاپ (سکوی تحول آموزش و پرورش) با اشاره به شعار این دوره از رویداد با عنوان مدرسه آینده رو بساز ، گفت: بزرگترین هدف این دوره رویداد، بهره گیری از نبوغ و خلاقیت هسته های نوآور جهت حل نوآورانه و فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین رویداد ملی ستاپ برگزار می شود+ فراخوان جذب ایده

دومین رویداد ملی ستاپ برگزار می شود+ فراخوان جذب ایده