مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-26فناوري

تجهیز اتوبوس های پایتخت به نسل جدید دستگاه های پذیرنده بلیت الکترونیک


مدیرکل فناوری اطلاعات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از نصب آزمایشی نسل جدید کارتخوان های بلیت الکترونیک بر روی اتوبوس های خصوصی خبر داد.

- مدیرکل فناوری اطلاعات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از نصب آزمایشی نسل جدید کارتخوان های بلیت الکترونیک بر روی اتوبوس های خصوصی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا براعلام سایت شهر؛ سیدحمیدرضا اعرابی درباره تجهیز اتوبوس های پایتخت، گفت: با همکاری و حضور سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و همچنین با حضور نماینده معاونت حمل و نقل و ترافیک یک دستگاه پذیرنده جدید بلیت الکترونیک به صورت آزمایشی بر روی یکی از اتوبوس های خصوصی شرکت واحد نصب شود.

وی با بیان اینکه دستگاه های جدید به سامانه یکپارچه کیف پول الکترونیکی وصل است، ادامه داد: بر روی این دستگاه ها AFC و GPS نصب بوده و همچنین با نصب این کارتخوان ها امکان پذیرش QR کد برای پرداخت هزینه کرایه فراهم گردیده و شهروندان عزیز می توانند از این قابلیت ها بهره مند شوند.

همچنین؛ این کارتخوان به صورت آزمایشی به مدت دو هفته بر روی یکی از اتوبوس های خصوصی نصب گردید و در صورت اجرای صحیح و تایید آن، در فاز اول بر روی 40 دستگاه اتوبوس دیگر شرکت واحد نیز به صورت عملیاتی نصب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز اتوبوس های پایتخت به نسل جدید دستگاه های پذیرنده بلیت الکترونیک

تجهیز اتوبوس های پایتخت به نسل جدید دستگاه های پذیرنده بلیت الکترونیک