مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-14ورزشي

تجهیز 575 پایگاه مقاومت بسیج محلات استان البرز با اقلام ورزشی


مسئول بسیج مساجد سپاه البرز از تجهیز 575 پایگاه مقاومت بسیج محلات این استان با اقلام ورزشی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص توجه بیشتر به نوجوانان و جوانان و سیاست های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از سیاست های سپاه پاسداران در مقابله با سیاست ها و هجمه های دشمنان برای به انزوا کشاندن نوجوانان و جوانان این است که نوجوانان و جوانان را از فردگرایی به جمع گرایی دعوت کند.

وی افزود: در اجرای طرح محلات مردم سالاری اسلامی با تهیه اقلام و ورزشی سعی شده است نوجوانان و جوانان ما در محلات با محوریت بسیج مساجد در فعالیت های جمعی و گروهی شرکت کنند به ویژه در حوزه های ورزشی و تفریحات سالم و فعالیت های تابستانی که در مساجد اجرا می شود.

پاشایی گفت: برای تهیه این اقلام که شامل میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، انواع توپ و تور، تاتمی، ایرهاکی، تفنگ بادی، کامپیوتر، تلویزیون، کولرگازی، صفحه نمایش گر، ویدئو پروژکتور، میز و صندلی اداری، دستگاه بازی رایانه ای اعتباری به میزان 230 میلیارد ریال صرف شده است.

وی اضافه کرد: از این میزان به ارزش 25 میلیارد ریال نیز به پایگاه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه امام هادی (ع) در محلات مهرشهر و کمالشهر اختصاص پیدا کرده است تا فرهنگ و سلامت نوجوانان و جوانان محلات این مناطق ارتقا یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 575 پایگاه مقاومت بسیج محلات استان البرز با اقلام ورزشی

تجهیز 575 پایگاه مقاومت بسیج محلات استان البرز با اقلام ورزشی