مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 12:512023-08-03سياسي

ارتقاء در دانشگاه شهرداری اهواز، از کار دفتری به کار یدی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سال 93 بود که با آغاز به کار  مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز به درخواست شهردار وقت، تصویب شورای شهر و تایید فرمانداری اهواز تعدادی نیرو در این مرکز جذب و مشغول به کار شدند.

اکنون با گذشت بیش از 9 سال این نیروها همچنان با قراردادهای نا امن موقت و با حداقل حقوق اداره کار مشغول به فعالیت هستند و مطالبات چندین ماهه و معوقات بسیار بالایی که  از سالهای گذشته دارند روی زمین مانده و تغییری در وضعیت کاری آن ها صورت نگرفته است.

بر همین اساس، این کارکنان  با پیگیری های متعددی که از سوی وزارت کشور، استانداری خوزستان ، شهرداری و شورای شهر اهواز انجام داده اند خواستار ساماندهی و تبدبل وضعیت قراردادی خود بودند که این پیگیری ها  منجر به سه مصوبه کمیسیون کارگری شورای تامین استان شد و این مصوبات صراحتاً شهرداری اهواز را موظف به ساماندهی کارکنان کرد.

 اما شهرداری اهواز بارها علیرغم مهلت تعیین شده از این موضوع استنکاف کرده و اکنون  در اقدامی بسیار عجیب لیست 12 نفر از کارکنان آقا شاغل در مرکز علمی کاربردی شهرداری با مدرک  کارشناسی ارشد و دکتری را به سازمان عمران و شهرسازی جهت بکارگیری نیروی کارگری یدی دعوت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء در دانشگاه شهرداری اهواز، از کار دفتری به کار یدی

ارتقاء در دانشگاه شهرداری اهواز، از کار دفتری به کار یدی