مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-16اقتصادي

بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهریز در هفته دولت


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از بهره برداری طرح توسعه بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهریز در اوایل شهریور ماه خبر داد.

- بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهریز در هفته دولت ایسنا/یزد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از بهره برداری طرح توسعه بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهریز در اوایل شهریور ماه خبر داد.

سید مهدی هاشمی ضمن بازدید از روند تکمیل و تجهیز این بیمارستان، گفت: طرح توسعه بیمارستان مهریز به مساحت پنج هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان در هفته دولت یعنی اوایل شهریورماه به بهره برداری می رسد.

وی افزود: برای این طرح 150 میلیارد تومان و 150 میلیارد تومان هم برای تجهیزات آن هزینه شده که توسط اعتبارات دولتی و خیرین مهریز تامین شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: ساخت و تجهیز این مرکز درمانی از کیفیت و استاندارد خوبی برخوردار است و تا 30 سال آینده پاسخگوی نیاز مردم شهرستان مهریز می باشد.

وی در بازدید از ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان مهریز اظهار کرد: این ساختمان با پیشرفت 50 درصدی از سال 90 تا سال گذشته متوقف بود و از دی ماه سال گذشته با تزریق مبلغ 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهریز در هفته دولت

بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهریز در هفته دولت