مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-25سياسي

آمار نگران کننده هاری در گربه های خیابانی بیرجند


سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند اظهار کرد: آمار بالای مثبت شدن بیماری هاری گربه های خیابانی در شهرستان بیرجند بسیار نگران کننده است که باید در این خصوص چاره اندیشی شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند اظهار کرد: آمار بالای مثبت شدن بیماری هاری گربه های خیابانی در شهرستان بیرجند بسیار نگران کننده است که باید در این خصوص چاره اندیشی شود.

عبد الله حمزه یی، امروز سه شنبه سوم مرداد به رسانه های گروهی گفت: از یک گربه خیابانی که توسط یکی از شهروندان با علایم مشکوک به بیماری هاری به کلینیک شبکه دامپزشکی ارجاع داده شده بود نمونه برداری صورت گرفت که پس از ارسال نمونه به آزمایشگاه مرجع دامپزشکی متاسفانه نتیجه بیماری هاری در آن به تایید رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون این هشتمین نمونه بیماری هاری است که توسط نتایج آزمایشگاهی به تایید رسیده است، ادامه داد: از این تعداد، سه مورد مربوط به سگ ها و 5 مورد مربوط به گربه های خیابانی است.

حمزه یی گفت: آمار بالای گربه های خیابانی مبتلا به بیماری هاری در شهرستان بیرجند بسیار نگران کننده است که باید در این خصوص چاره اندیشی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار نگران کننده هاری در گربه های خیابانی بیرجند

آمار نگران کننده هاری در گربه های خیابانی بیرجند