مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-12اقتصادي

پیگیر تامین کود اوره مورد نیاز کشاورزان کرمانشاه هستیم


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در حال رایزنی برای تامین کود اوره مورد نیاز کشاورزان استان هستیم.

- پیگیر تامین "کود اوره" مورد نیاز کشاورزان کرمانشاه هستیم ایسنا/کرمانشاه مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در حال رایزنی برای تامین کود اوره مورد نیاز کشاورزان استان هستیم.

سهراب مصطفی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال برنامه ریزی برای تامین کودهای مورد نیاز کشاورزان در آستانه سال زراعی جدید هستیم، گفت: برای تامین کودهای فسفاته و پتاسه هیچ کمبودی در استان نداریم و کشاورزان با مراجعه به مراکز رسمی توزیع نهاده های کشاورزی می توانند به هر میزانی که کود احتیاج داشته باشند، تهیه کنند.

مصطفی با اشاره به کمبودهایی که در بحث تامین کود اوره -پرمصرف ترین کود ازته مورد استفاده کشاورزان- وجود دارد، افزود: در حال رایزنی برای تامین کود اوره مورد نیاز کشاورزان استان هستیم تا در آغاز سال زراعی جدید، کمبودی برای عرضه این کود به کشاورزان نداشته باشیم.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه کشاورزان باید کودهای مورد نیاز خود را صرفا از مراکز رسمی عرضه نهاده های کشاورزی تامین کنند، توضیح داد: کیفیت کودهای ارائه شده خارج از شبکه کارگزاری های توزیع نهاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر تامین کود اوره مورد نیاز کشاورزان کرمانشاه هستیم

پیگیر تامین کود اوره مورد نیاز کشاورزان کرمانشاه هستیم