مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 21:002023-07-26سياسي

ویژه برنامه های اصفهان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی


همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ویژه برنامه های عزاداری و اجتماع مردم اصفهان برای اطلاع عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)  قلّه و نقطه اوج ظهور و بروز عشق و ارادت مردم به امام حسین(ع) و آرمان قیام کربلا در دهه اول ماه محرم است و محور عزاداری ها در این 2 روز، تظاهرات و نمایش همبستگی حسینی و ایستادگی بر سر اصول و آرمان های الهی است که در کوی و برزن و خیابان ها و حسینیه ها و تکایای سراسر کشور همچون خورشید فروزان، نور دل و مایه حیات قلوب مومنان و عقب راندن و سوزاندن دشمنان خدا خواهد شد.

در زیر خیمه اش همه یک خانواده ایم قافله عزاداری ظهر تاسوعا از میدان انقلاب اصفهان به سمت آسایشگاه جانبازان همراه با مراسم عزاداری در آن مکان با سخنرانی حجت الاسلام کریمی و مداحی مداحان طالبی و وفایی از ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

    روز حسین(ع)  قابل ذکر است طبق روال سال گذشته، ششم مردادماه جاری مصادف با عصر عاشورا حسینی اجتماع بزرگ مردم اصفهان در میدان امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

ثابت قدم کنار حسینیم تا ابد  مراسم تاسوعا حسینی در صبح روز پنجشنبه 5 مردادماه جاری از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح با تلاوت قرآن کریم، قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی آیت الله مهدوی و مداحی مداحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های اصفهان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

ویژه برنامه های اصفهان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی