مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-08سياسي

قلم اصحاب رسانه باید از حقیقت دفاع کند


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه قلم اگر متعهد و منطبق بر حقیقت و واقعیت باشد، راه نجات است گفت: باید قلم اصحاب رسانه از تعهد و حقیقت دفاع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در درس اخلاق با حضور خبرنگاران ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدبالله الحسین(ع) و قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه در حوزه آگاهی و اطلاع رسانی اظهار کرد: امیدواریم خداوند به قلم جمع حاضر برکت عنایت کند و زحمات این جمع در جهت پیشرفت کشور و استان باشد.

وی با اشاره به اهمیت رسانه و قلم در سعادت یا شقاوت یک جامعه گفت: رسانه دوران معاویه با تبلیغات دروغین کاری کرد حضرت علی(ع) که در شبانه روز یک هزار رکعت نماز می خواند به عنوان یک فرد بی نماز معرفی شود!.

امام جمعه همدان با اشاره به فعالیت 70 هزار منبر به عنوان رسانه علیه علی ابن ابیطالب(ع) افزود: نتیجه این جنگ تبلیغی آن شد که حضرت علی(ع) با مظلومیت به شهادت رسید.

وی به واقعه کربلا نیز اشاره داشت و افزود: اگر حضرت زینب(س) به عنوان رسانه نبود، یزید ملعون می توانست در سیاست و تحلیل های خود پیروز میدان باشد اما آنچه میدان را تغییر داد، خطبه های روشنگرانه حضرت زینب(ع) به عنوان یک رکن مهم تبلیغ و رسانه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلم اصحاب رسانه باید از حقیقت دفاع کند

قلم اصحاب رسانه باید از حقیقت دفاع کند