مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:402023-07-23سياسي

برخورد قانونی با پرستار خاطی یکی از مراکز درمانی زنجان صورت می گیرد


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اتفاق رخ داده در یکی از مراکز درمانی زنجان و ورود صدمه به دست نوزاد 9 ماهه، گفت: با پرستار خاطی برخورد قانونی انجام خواهد شد و حقوق بیمار و خانواده وی برای رسیدگی محفوظ است.

- ایسنا/زنجان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اتفاق رخ داده در یکی از مراکز درمانی زنجان و ورود صدمه به دست نوزاد 9 ماهه، گفت: با پرستار خاطی برخورد قانونی انجام خواهد شد و حقوق بیمار و خانواده وی برای رسیدگی محفوظ است.

حسن اسمخانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز جمعه (23 تیرماه) ساعت 10:50 صبح، پرستار بخش اطفال بیمارستان آیت الله موسوی زنجان با استفاده اشتباه از قیچی در تعویض آنژیوکت سبب صدمه به بافت گوشتی انتهای انگشت کوچک دختر بچه 9 ماهه شده است.

وی تصریح کرد: پس از انجام اقدامات فوری و اولیه، اخذ پذیرش از بیمارستان فاطمه الزهرا (س) تهران که مجهزترین بیمارستان مرتبط است انجام و در ساعت 12:30 بیمار توسط آمبولانس اعزام می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه آسیب دیدگی در بافت گوشتی بستر ناخن بوده و قطع انگشت صحت ندارد، یادآور شد: قبل از ساعت 4 بعدازظهر همان روز بیمار در بیمارستان مورد پذیرش و درمان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با پرستار خاطی یکی از مراکز درمانی زنجان صورت می گیرد

برخورد قانونی با پرستار خاطی یکی از مراکز درمانی زنجان صورت می گیرد