مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-22ورزشي

سهمیه رکابزن ناپدید شده ایران سوخت/ واکنش به گلایه دختر کوهستان


رییس فدراسیون دوچرخه سواری توضیحاتی را در واکنش به گلایه های دختر رکابزن ایران و سوختن یک سهمیه مردان در بازی های آسیایی مطرح کرد.

- رییس فدراسیون دوچرخه سواری توضیحاتی را در واکنش به گلایه های دختر رکابزن ایران و سوختن یک سهمیه مردان در بازی های آسیایی مطرح کرد.

رسول اسدی در گفت و گو با ایسنا درباره ی اینکه قرار نیست کسی جایگزین محمد گنج خانلو (رکابزنی که پس از مسابقات جهانی در اسکاتلند به ایران بازنگشت) در بازی های آسیایی هانگژو شود، بیان کرد: امکان جایگزینی نیست و طبق صحبت هایی که کردیم، علی لبیب و فرانک پرتوآذر اعزام می شوند.

پرتوآذر گفته بود همه تجهیزات را دارد اسدی در مورد گلایه های فرانک پرتوآذر از فدراسیون که حمایتش نمی کند، گفت: خانم پرتوآذر اسپانسر دارد و می دانیم تامین می شود.

با این حال ما نمی گذاریم با تجهیزات ناقص به بازی های آسیایی برود و هر کجا مشکلی باشد در کنارش هستیم و هر نیازی باشد تجهیزات را برایش تامین می کنیم.

او ادامه داد: این طور نیست که ما هیچ حمایت نکنیم و وظیفه خود می دانیم از خانم پرتوآذر حمایت کنیم اما فدراسیون اولویت هایی دارد و طبق آن پیش می رود.

اولویت هم جوانگرایی است.

ما به او گفتیم فعلا نمی توانیم برای او دوچرخه بگیریم به هر حال او به هر نحوی از تیم خارجی خود حمایت می شود و اگر قرار باشد تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه رکابزن ناپدید شده ایران سوخت/ واکنش به گلایه دختر کوهستان

سهمیه رکابزن ناپدید شده ایران سوخت/ واکنش به گلایه دختر کوهستان