مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-12بين الملل

مذاکرات محرمانه زلنسکی با ژنرال های ارشد انگلیسی


رییس جمهور اوکراین ضمن اعلام اینکه مذاکراتی با رهبری ارشد ارتش انگلیس برگزار کرده، تاکید کرد، تسلیحات بیشتری قرار است به کی یف ارسال شوند.

- رییس جمهور اوکراین ضمن اعلام اینکه مذاکراتی با رهبری ارشد ارتش انگلیس برگزار کرده، تاکید کرد، تسلیحات بیشتری قرار است به کی یف ارسال شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری راشاتودی، ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین در پیامی ویدئویی در کانال تلگرامش این نشست را غیرعلنی اما موثر توصیف کرد.

وی جزییات این مذاکرات را مطرح نکرد و تنها گفت، بسته های جدیدی از کمک های نظامی برای اوکراین آماده شده اند که شامل سامانه های دفاع هوایی نیز می شوند.

این اظهارات رییس جمهوری اوکراین در حالی مطرح شد که آندری یرماک، رییس دفتر وی اعلام کرده که نمایندگان ارتش اوکراین مذاکراتی نیز با نظامیان آمریکایی از جمله لوید آستین رییس پنتاگون، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی و مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا برگزار کرده اند.

یرماک در پستی در تلگرام نوشت: نشستی از طرف زلنسکی در قالب یک ویدئو کنفرانس میان نمایندگان رهبری نظامی-سیاسی اوکراین و آمریکا برگزار شد که بر اوضاع در خط مقدم جنگ و همچنین همکاری دفاعی متمرکز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات محرمانه زلنسکی با ژنرال های ارشد انگلیسی

مذاکرات محرمانه زلنسکی با ژنرال های ارشد انگلیسی