مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 00:102023-07-24سياسي

ضرورت اشراف کامل بر مسائل فرهنگی واجتماعی/خلیج فارس خانه ماست


فرمانده قرارگاه منطقه ای مدینه منوره سپاه در جنوب کشور گفت: اهتمام ویژه نسبت به اشراف کامل بر مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(حفظه الله) سال ها قبل در رابطه با تهاجم و شبیحخون فرهنگی دشمن هشدار دادند که متاسفانه بنا به دلایلی آن گونه که باید به این مهم پرداخته نشد.

وی، وجود برخی ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی را نتیجه کم کارهای در حوزه های فرهنگی اجتماعی برشمرد و بر هم افزایی دستگاه ها و نهادهای فرهنگی در راستای مبارزه با هجمه های فرهنگی و جنگ شناختی دشمن و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای مدینه منوره سپاه در جنوب کشور، هجمه فرهنگی را سخت تر و خطرناک تر از جنگ سخت دانست و اظهار کرد: در جنگ سخت میدان و خاکریز دشمن و خودی کاملاً مشخص است اما در جنگ نرم خاکریزهای خودی و غیرخودی مشخص نیست.

وی افزود: در جنگ نرم این امکان وجود دارد که در بین نیروهای خودی کسانی وجود داشته باشند که قلب و روحشان به اسارت دشمن درآمده است اما به طور روزانه در جایگاه سازمانی خود حاضر می شوند و به طور ناخودآگاه در مواردی نقش ستون پنجم دشمن را ایفا می کنند و در نهایت در مقابل شما صف آرایی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اشراف کامل بر مسائل فرهنگی واجتماعی/خلیج فارس خانه ماست

ضرورت اشراف کامل بر مسائل فرهنگی واجتماعی/خلیج فارس خانه ماست