مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 20:362023-08-03اجتماعي

ترافیک سنگین در خروجی های شرقی پایتخت


ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز سنگین اما روان در جریان است و هموطنان به مرور درحال عبور از این محور هستند.

وی گفت: هم اکنون شاهد بار ترافیک پرحجم و سنگین از جنوب به شمال محور قدیم جاجرود(محدوده شهر تهران)، آزادراه تهران_پردیس و محدوده شهر گیلاوند هستیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ابراز کرد: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و پرحجم درجریان بوده و هموطنان به مرور در حال عبور از این محور هستند.

کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، تصریح کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو دولاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم به دلیل چند لاینه بودن این محورها روان و عادی درجریان است و مشکل ترافیکی در این محورهای وجود ندارد.

وی با اشاره به عوامل پلیس راه در سطح محورها حاضر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام می کنند، عنوان کرد: هموطنان می بایست آغاز و پایان سفر خود را مدیریت کرده تا با ترافیک های سنگین و فوق سنگین مواجه نشوند زیرا در غیر اینصورت چندین بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در خروجی های شرقی پایتخت

ترافیک سنگین در خروجی های شرقی پایتخت