مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-10حوادث

دستگیری 98 اراذل و اوباش و کشف 19 قبضه کلت کمری در آذربایجان شرقی


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه امنیت و آرامش جامعه خط قرمز پلیس است، گفت: در سال جدید تعداد 98 اراذل و اوباش دستگیر و 238 نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار نیز احضار و از آنها تعهد اخذ و در 24 ساعت گذشته تعداد 19 قبضه کلت جنگی به همراه مهمات .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سردار علی محمدی ظهر امروزدر مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه با گرامی داشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت:خبرنگاری یکی از مشاغل پرارزش،پرمعنا و اثرگذار در جامعه است و ارائه اخبار و اطلاع رسانی از حوادث،رویدادها و عملکرد سازمان ها و مسئولان از وظایف خطیر خبرنگاران در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی، با قدردانی از تعامل، همکاری ها، مساعدت ها و پشتیبانی خبرنگاران از پلیس استان، تصریح کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران به عنوان یار و مددکار پلیس در بحث کنترل و پیشگیری از جرایم می توانند اثرگذار باشند و قلم خبرنگاران می تواند تثبیت کننده امنیت و آرامش در جامعه باشد.

سردار محمدی با اشاره به اثرگذاری اخبار و عملکرد پلیس در جامعه عنوان کرد:قلم خبرنگاران نافذ بوده و با ظرافت و لطافت خاصی پیام ها و اخبار توسط اصحاب رسانه نشر و انعکاس می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 98 اراذل و اوباش و کشف 19 قبضه کلت کمری در آذربایجان شرقی

دستگیری 98 اراذل و اوباش و کشف 19 قبضه کلت کمری در آذربایجان شرقی