مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-22اقتصادي

خرید و فروش اراضی شهرک های صنعتی ممنوع است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور جلوگیری از رانت و سفته بازی، خرید و فروش و تنظیم وکالت نامه های تفویض اختیار تا پایان سالن تولید در شهرک های صنعتی ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هاشم علایی ظهر سه شنبه در بازدید از اراضی شهرک های صنعتی یک و 2 اردبیل اظهار کرد: بر اساس ماده 10 قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند تا در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه های تنظیمی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.

وی تصریح کرد: همچنین بر اساس این قانون هرگونه نقل و انتقال واحدهای تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی خود از طریق شرکت شهرک های صنعتی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلاتی در آینده برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و گفت: ممکن است برخی از قراردادها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجراییات صادره از سوی بانک ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی و احتمال فسخی بودن زمین مورد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش اراضی شهرک های صنعتی ممنوع است

خرید و فروش اراضی شهرک های صنعتی ممنوع است