مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 00:552023-08-18سياسي

حفظ شعب شهرستانی دانشگاه پیام نور ضروری است


شعب شهرستانی دانشگاه پیام نور باید حفظ و توسعه داده شود چرا که هزاران جوان هرمزگانی محصول تلاش های این دانشگاه در توسعه علمی منطقه بوده و عدالت عملی با دانشگاه پیام نور محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس عصر امروز در گفت و گو با رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان و جمعی از اساتید این دانشگاه با تأکید بر اهمیت این دانشگاه در توسعه علمی کشور تأکید کرد: در بسیاری از مناطق استان هرمزگان شاهد درخشش دانشگاه پیام نور در تربیت نیروهایی صدیق و پرتلاش برای توسعه همه جانبه مناطق و تحقق عدالت علمی هستیم که باید به فکر توسعه آن بود.

وی با بیان این که هر تصمیمی در ایجاد محدودیت و یا تعطیلی برای شعب شهرستانی این دانشگاه بر خلاف عدالت علمی است، افزود: مجموعه نمایندگان هرمزگان در مجلس در این زمینه متفق القول هستند که نباید مراکز و واحدهای شهرستانی پیام نور ادغام یا تجمیع شود چرا که سرنوشت جوانان و توسعه مناطق مختلف این استان دچار خلل جدی می شود.

مرادی با تصریح بر این که شکل و شیوه تحصیل در این دانشگاه و پراکندگی شعب این دانشگاه در مناطق مختلف استان به گونه ای است که هم عدالت علمی و هم ارتقای کیفیت تحصیلی را در این مناطق در کنار امیدواری جوانان به تحصیلات دانشگاهی را شاهدیم، خاطرنشان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ شعب شهرستانی دانشگاه پیام نور ضروری است

حفظ شعب شهرستانی دانشگاه پیام نور ضروری است