مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:152023-07-23بين الملل

فرانسه کارشکنان در روند حل و فصل بحران لبنان را هدف می گیرد


وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد که در حال بررسی تدابیری است که احتمالا در مورد شخصیت هایی که مانع توقف بحران لبنان می شوند، در پیش گرفته می شوند.

- وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد که در حال بررسی تدابیری است که احتمالا در مورد شخصیت هایی که مانع توقف بحران لبنان می شوند، در پیش گرفته می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آن کلر لژاندر، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در گفتگو با ایندیپندنت عربی تاکید کرد: همه درباره اینکه لبنانی ها باید برای رسیدن به راه حلی برای بحران مستمر سه سال اخیر کشورشان تلاش کرده و به مرحله انتخاب رییس جمهور برسند، اتفاق نظر دارند.

آن کلر لژاندر اظهار کرد: اهمیت دیدار پنج جانبه در دوحه با حضور نمایندگان عربستان، مصر، قطر، آمریکا و فرانسه در این است که همه گروه ها درباره این هدف به توافق نظر رسیدند، به ویژه که خلأ ریاست جمهوری در لبنان از حدود هشت ماه قبل ادامه دارد.

این دیدار در چارچوب ماموریت تعیین شده از سوی امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه و کاترین کولونا، وزیر خارجه این کشور که به ژان ایو لودریان محول شده بود، انجام شد.

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در این خصوص گفت: سفر اول لودریان به لبنان برای بررسی رویکردهای تمامی گروه ها و ترسیم تصویری از شرایط موجود انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه کارشکنان در روند حل و فصل بحران لبنان را هدف می گیرد

فرانسه کارشکنان در روند حل و فصل بحران لبنان را هدف می گیرد