مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:402023-07-25فرهنگي

از برگزاری نشست «صدای نمایش نامه نویس» تا اجرای «ساپو» و دو نمایشنامه اکبر رادی


خبرهایی از نشست «صدای نمایشنامه نویس»، اجرای «ساپو» در تئاتر شهر و اجرای دو تئاتر از نمایشنامه های اکبر رادی از جمله خبرهای دریافتی تئاتر است.

- از برگزاری نشست صدای نمایش نامه نویس تا اجرای ساپو و دو نمایشنامه اکبر رادی خبرهایی از نشست صدای نمایشنامه نویس ، اجرای ساپو در تئاتر شهر و اجرای دو تئاتر از نمایشنامه های اکبر رادی از جمله خبرهای دریافتی تئاتر است.

دومین نشست صدای نمایش نامه نویس با حضور و نمایش نامه خوانیِ دکتر قطب الدین صادقی توسط کانون نمایش نامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی کانون نمایش نامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران، در دومین نشست صدای نمایش نامه نویس در دور جدید از سلسله نشست های نمایش نامه خوانی این کانون، نمایش نامه ی هیچ کس به ما سلامی نکرد نوشته ی قطب الدین صادقی، ساعت 18 روز شنبه، 7 مردادماه 1402 در تماشاخانه ی استاد جوانمرد نمایش نامه خوانی می شود.

بر اساس این گزارش، در این رویداد فرهنگی هنری، نمایش نامه ها توسط خودِ نمایش نامه نویس، نمایش نامه خوانی و ضبط تصویری می شود و در نشست نخست صدای نمایش نامه نویس ، نمایش نامه ی مجلس شبیه در ذکر مصائب استاد نوید ماکان و همسرش رُخشید فرزین نوشته ی استاد بهرام بیضایی توسط محمد رحمانیان نمایش نامه خوانی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برگزاری نشست «صدای نمایش نامه نویس» تا اجرای «ساپو» و دو نمایشنامه اکبر رادی

از برگزاری نشست «صدای نمایش نامه نویس» تا اجرای «ساپو» و دو نمایشنامه اکبر رادی