مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-26سياسي

مراسم عزاداری شب حضرت علی اکبر با حضور پدر شهید مرزبان برگزار شد


بجنورد_ بچه های کانون انصارالمهدی(عج) بجنورد در شب حضرت علی اکبر(ع) میزبان پدر شهید «محمدمهدی احمدی» مرزبان غیور، شدند و یاد و خاطره جوان شهیدش را نیکو بزرگ داشتند.

- بجنورد_ بچه های کانون انصارالمهدی(عج) بجنورد در شب حضرت علی اکبر(ع) میزبان پدر شهید محمدمهدی احمدی مرزبان غیور، شدند و یاد و خاطره جوان شهیدش را نیکو بزرگ داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر نوجوانان و جوانان کانون فرهنگی هنری انصار المهدی عجل الله تعالی فرج الشریف مسجد حضرت قائم آل محمد (ع) بجنورد، مراسم سوگواری شب هشتم ماه محرم و ایام عزای حسینی را با بزرگداشت رشادت های بی مانند جوان برومند کربلا و مرثیه خوانی در رثای حضرت علی اکبر علیه السلام برگزار کردند.

این مراسم مهمانی ویژه داشت که صبر پدرانه اش را با خاطره گویی از فرزند شهیدش محمد مهدی احمدی ، جوان غیور و مرزبان جان برکف برای اهالی این مسجد هدیه آورده بود و داستان مرثیه ای زیبا و گفتنی داشت.

بچه های این کانون نمایشگاه کوچک و شهدایی نیز به یاد رفیق شهیدشان و سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی شهدا برپا کردند و با شمع های روشن یاد آن دو والامقام را زنده و گرامی داشتند.

سخنرانی، مرثیه خوانی و مداحی و نیز اجرای سرود توسط گروه سرود نسیم ولایت کانون، دیگر برنامه این شب و مراسم عزاداری بود که نوجوانان و جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم عزاداری شب حضرت علی اکبر با حضور پدر شهید مرزبان برگزار شد

مراسم عزاداری شب حضرت علی اکبر با حضور پدر شهید مرزبان برگزار شد