مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 07:302023-08-19ورزشي

گلایه مسوولان باشگاه آبیدر از بی مهری مسوولان نسبت به فوتبال کردستان


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آبیدر سنندج با گلایه مسوولان باشگاه آبیدر از بی مهری مسوولان نسبت به فوتبال کردستان، گفت: متاسفانه شهرداری سنندج و اداره کل ورزش و جوانان استان هنوز به تعهدات خود در برابر باشگاه آبیدر عمل نکرده اند که جای تاسف فراوان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، باشگاه فرهنگی ورزشی آبیدر سنندج به مدت 12 سال است که بدون هیچ گونه حمایت دولتی و با اتکا بر توانایی و تلاش و زحمت رضا مجیدی، فرشید جهانبین و صدیق هنرآوازی، سه چهره فوتبالی قدیمی و با کمک کمپین حامیان خصوصی خود در این سال ها چراغ فوتبال سنندج و حتی استان کردستان را روشن نگه داشته اند.

این باشگاه مردمی با احداث زمین چمن مصنوعی استقلال روزانه محل بازی صدها فوتبال آموز شده است و شور و شوق فراوانی را در این مجموعه به وجود آورده است اما چرا مسوولین به قول ها و تعهدات خود در مقابل این باشگاه مردمی عمل نمی کنند جای سوال فراوانی دارد.

مدیرعامل باشگاه آبیدر اظهار کرد: متاسفانه شهرداری سنندج و اداره کل ورزش و جوانان استان هنوز به تعهدات خود در برابر باشگاه آبیدر عمل نکرده اند که جای تاسف فراوان دارد.

فرشید جهانبین افزود: از سال 91 تاکنون شاهد فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی آبیدر سنندج هستیم، 15 مقام قهرمانی استان را کسب کرده ایم و با حمایت مسوولان استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مسوولان باشگاه آبیدر از بی مهری مسوولان نسبت به فوتبال کردستان

گلایه مسوولان باشگاه آبیدر از بی مهری مسوولان نسبت به فوتبال کردستان