مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-10سياسي

دولت با پیش بینی تدابیری ماندگار روستاییان را افزایش دهد


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مهاجرت روستاییان به شهرها آسیب هایی به دنبال دارد گفت:دولت باید با پیش بینی تدابیری ماندگار روستاییان را افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر پنجشنبه در دیدار مدیر عامل بیمه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در 14 خرداد امسال در سخنرانی خود به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل بر روی دو موضوع ایمان و امید تاکید کردند که البته برای ایجاد امید در جامعه الزاماتی نیاز است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: کشاورزان و عشایر قشر مولد کشور هستند که باید به امور معیشتی آنان توجه لازم صورت گیرد.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: نگرانی هایی در زمینه آینده عشایر وجود دارد که با تغییر نسل ها ممکن است در این زمینه خللی پیش بیاید و امروز شاهدیم که فاصله بین نسلی موجب کمرنگ تر شدن فعالیت های عشایر شده است و این امر زنگ خطری است و نباید شرایط به سمتی برود که دیگر از عشایر اسمی باقی نماند.

وی با بیان اینکه عشایر نیازمند نهاده های دامی، آب و سایر مایحتاج زندگی هستند ابراز داشت: یکی از ابعادی که اسلام بر روی آن تاکید دارد بعد اجتماعی است که خدمت به مردم در همین راستا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با پیش بینی تدابیری ماندگار روستاییان را افزایش دهد

دولت با پیش بینی تدابیری ماندگار روستاییان را افزایش دهد