مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-16سياسي

حضورگسترده مردم در مراسم تشییع شهدا /لزوم برخورد جدی با تروریستها


مردم استان فارس با حضور در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ ضمن سردادن فریاد مظلومیت، خواستار برخورد قانونی با مسببان این حادثه تروریستی شدند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها، علیرضا پرنیان: شامگاه یکشنبه 22 مردادماه تروریست ها بار دیگر در یک حرکت دد منشانه یک عملیات تروریستی را در حرم شاهچراغ انجام دادند.

بعد از گذشت چند ساعت و انتشار خبرهای تکمیلی از حادثه، شهدا و مجروحان، خیابان های منتهی به حرم مطهر شاه چراغ (ع) مملو از مردمی شد که با سردادن شعارهایی در محکومیت این حادثه تروریستی خواستار برخورد با مسببان این حادثه شدند.

با اعلام شهادت دو تن از مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر شاه چراغ (ع) فضای حقیقی و مجازی جامعه مملو از یک مطالبه مشترک میان آحاد مختلف مردم شد و آن هم رسیدگی به پرونده این حادثه تروریستی در کوتاه ترین زمان بود.

روز موعود فرا رسید روز موعود، روز دیدار مردم فارس و شهدایی بود که برای حفظ جان زوار و تأمین امنیت مجاوران حرم احمد ابن موسی الکاظم (ع) از جان خود گذشتند تا حرم امن شاه چراغ (ع) برای دلدادگان خاندان عصمت و طهارت (ع) همیشه امن بماند.

سه روز از حادثه شامگاه یکشنبه در حرم مطهر شاه چراغ (ع) گذشته و قرار مشترک تمام مردم فارس در ساعت 9 صبح روز چهارشنبه میدانی است که به نام شهدا مزین شده است و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضورگسترده مردم در مراسم تشییع شهدا /لزوم برخورد جدی با تروریستها

حضورگسترده مردم در مراسم تشییع شهدا /لزوم برخورد جدی با تروریستها