مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-03ورزشي

نبود خوابگاه ورزشکاران در بردسکن


شهرستان بردسکن با وجود استعدادهای بی نظیر در ورزش با معضل نبود خوابگاه ورزشکاران در میزبانی مسابقات مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، شهرستان بردسکن با داشتن 28 هیئت ورزشی و با وجود استعدادهای بی نظیر در ورزش با معضل نبود خوابگاه ورزشکاران در میزبانی مسابقات مواجه است.

خلأ وجود یک مکان مناسب برای اسکان ورزشکارانی که از شهرهای دور و نزدیک برای انجام مسابقات مختلف به بردسکن مراجعه می کنند، به خوبی در این شهر احساس می شود.

کلنگ خوابگاه ورزشکاران بردسکن 2 سال قبل در مراسمی با حضور جمعی از خیرین و نماینده شهرستان بردسکن در مجلس شورای اسلامی به زمین زده شد اما با وجود آنکه ورزشکاران این شهر بر احداث هرچه سریع تر این خوابگاه تأکید داشته اند، این نیاز از سوی مسئولان در سال های گذشته چندان جدی گرفته نشده و شاید دلیل این امر، بی توجهی به اهمیت وجود چنین مکانی در شهرستان است.

رضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار فارس در بردسکن، با بیان اینکه آمارها نشان می دهد رقابت تیم ها در خانه ی خود، بیش از 50 درصد شانس آنها را برای کسب مدال افزایش می دهد، اظهار کرد: در صورتی که محیط مناسب برای اسکان چند تیم ورزشی فراهم باشد و ورزشکاران ما بتوانند میزبانی مسابقات را به عهده بگیرند، کمتر در تأثیر شرایط اقلیمی قرار گرفته و عملکرد بهتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود خوابگاه ورزشکاران در بردسکن

نبود خوابگاه ورزشکاران در بردسکن