مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-18ورزشي

سپاهان از سایر تیم های لیگ یک سر و گردن بالاتر است


سطح تیم های لیگ تقریبا مشخص شده و سپاهان از بقیه تیم ها یک سر و گردن بالاتر است و خیلی خوب بسته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، با پایان هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، 3 تیم مدعی سپاهان، استقلال و پرسپولیس با کسب حداکثر امتیازات در رده های اول تا سوم جدول قرار گرفتند.

محمد یاوری پیشکسوت فوتبال اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در رابطه با شرایط سپاهان اظهار داشت: برای پیش بینی زود است اما سطح تیم های لیگ تقریبا مشخص شده و سپاهان از بقیه تیم ها یک سر و گردن بالاتر است و خیلی خوب بسته شده، معایبی هم ممکن است به نظر کادرفنی وجود داشته باشد که اگر هافبک های میانی بتوانند مانند بازی با ذوب آهن عمل کنند، مشکلی نخواهد بود.

وی افزود: بازیکن کلیدی دیدار شهرآورد محمدجواد حسین نژاد، محصول آکادمی سپاهان بود که توسط اسدپور، مدیر پایگاه استعدادیابی سپاهان در جویبار کشف و به اصفهان معرفی شد، در حال حاضر چند بازیکن آکادمی سپاهان از جمله حسین نژاد، ارشیا سرشوق، احمدرضا موسوی، علی احمدی، آریا یوسفی و صادق صالحی در تیم بزرگسالان حضور دارند.

یاوری تصریح کرد: اتفاق خوبی است و نشان از توجه مورایس و کادرش به آکادمی سپاهان دارد؛ بازیکن ها در رده های پایه ساخته می شوند و به لیگ برتر و تیم های ملی راه می یابند اما از آن ها مراقبت نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان از سایر تیم های لیگ یک سر و گردن بالاتر است

سپاهان از سایر تیم های لیگ یک سر و گردن بالاتر است