مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-19اجتماعي

اعلام جزییات انتخاب رشته داوطلبان کنکور/انتشار دفترچه انتخاب رشته از فردا


دفترچه راهنمای انتخاب رشته داوطلبان کنکور 1402 فردا منتشر می شود و داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان مجازین آزمون سراسری اعلام شده، از روز سه شنبه 31 مردادماه می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

- دفترچه راهنمای انتخاب رشته داوطلبان کنکور 1402 فردا منتشر می شود و داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان مجازین آزمون سراسری اعلام شده، از روز سه شنبه 31 مردادماه می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نتیجه علمی داوطلبان آزمون سراسری سال 1402 روز گذشته جمعه 27 مرداد به صورت کارنامه حاوی نمره کل نهایی، رتبه، سهمیه و وضعیت بومی، روی سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

دفترچه های راهنمای انتخاب رشته در همه گروه های آزمایشی حداکثر تا روز یکشنبه 29 مرداد 1402 در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد و انتخاب رشته از طریق سامانه جامع آزمون سراسری برای همه گروه های آزمایشی از روز سه شنبه 31 مرداد آغاز می شود و تا روز شنبه 4 شهریور ادامه خواهد داشت و انتخاب رشته در یک فرم و حداکثر تا 150 رشته محل، انجام می شود.

انتخاب رشته برای انتخاب کدرشته محل های پذیرش با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی بدون آزمون در یک فرم و حداکثر تا 150 رشته محل، انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات انتخاب رشته داوطلبان کنکور/انتشار دفترچه انتخاب رشته از فردا

اعلام جزییات انتخاب رشته داوطلبان کنکور/انتشار دفترچه انتخاب رشته از فردا