مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-05سياسي

ظاهرسازی و آمارسازی برخی مسئولان تاسف برانگیز است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ظاهرسازی و آمارسازی برخی مسئولان تاسف برانگیز است، گفت: برخی مسئولیت خود را پلکانی برای اهداف بالاتر می بینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح شنبه در دیدار با جمعی از فعالان جامعه ایثارگری سمنان به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه قوانین موجود برای حفظ عزت و کرامت خانواده معظم شهدا و ایثارگران مغتنم است، بیان کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران همچنان بر سر عهد خود هستند و از ولی فقیه، نظام و انقلاب دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه ظاهرسازی و آمار سازی برخی مسئولان تأسف برانگیز است، افزود: برخی افراد از روز اول که در مسئولیت قرار می گیرند، موقعیت و منصب خود را پله می دانند و برای رسیدن به مرحله بعدی به آمار سازی، تصویرسازی و برخی اقدامات دیگر روی می آورند.

امام جمعه سمنان گفت: این اقدامات در صورتی رخ می دهد که ایثار و فداکاری هزاران شهید، جانباز و آزاده در راه ارزش های انقلاب اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست لذا باید تاکید کرد که امروز نیز همچنان مورد عنایت و توجه شهدای والامقام انقلاب اسلامی قرار داریم و امداد ارواح طیبه شهدا همچنان شامل نظام، انقلاب و کشور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظاهرسازی و آمارسازی برخی مسئولان تاسف برانگیز است

ظاهرسازی و آمارسازی برخی مسئولان تاسف برانگیز است